Halloween

Va till Vägsele igår kväll på Halloween fest det var några från jobbet och vänner till dom som var där...en del var utklädda andra inte...jag var utklädd i 20 sekunder kanske och lyckades nästan få med det på bild :) 
Bilden blev väldigt suddig men det får duga som bevis på att jag var där i alla fall :P sen var masken i plast så det blev väldigt varmt....därför varade min fulla ytstyrsel bara 20 sekunder :P
Emma S och hennes vänner hade bakat cupcakes :)
Emma var en bunny och Julia var sjuksköterska :)
Jesper ,Julia och Diana på statiol
Klippte mig i fredags för första gången på väääääldigt länge...klippte mig långhårig faktiskt :P
Nä det är kort i nacken och långt fram...och kvällen till ära var det väldigt långt fram :P Köpte löshår på clips...väldigt praktiskt :P
Men nog känns det idag att man inte är nån ungdom :P Agda 90 gör sig påmind och jag spenderar nog dagen under en filt i soffan :) Men det var en trevlig kväll med fina människor och jag var inte i säng förrns klockan var 3!!! Heja mig :P

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Snyggt! Klippa sig långhårig ?! ? Hur gör man? Jag vill klippa mitt hår med mera volym???

2011-10-30 @ 12:01:42
Postat av: Emma

Ojj så snygg!! Inte många som lyckas göra sig sexiga på halloween men du lyckades riktigt bra!! Jätte fin i den toppen och med de låånga fina håret!! Me like!!! =D

2011-10-30 @ 22:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu