Mitt fjäll

Va till Marsliden i helgen med mina killar och Emma M (numera även känd som Emma-Emma, för att min far skulle kunna skilja på oss)
åkte upp redan på fredag förmidda trots att lillfisen hade feber och på lördan vakna vi med kalas väder, helt underbart!! Det gick dessutom bra, trots lite gnäll och snor, att ha med sig Rasmus på fjället...det gick nog faktiskt lite väl bra så min kropp bestämde sig för att det var hög tid att köra ett gallstensanfall. INTE OKEJ tyckte jag...men men det är sånt som händer...hade tabletter att ta nere i stugan i alla fall så det gick ju över till slut.
Sen hann vi med både fiske och pulkaåkning innan vi drog hemmåt igen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt underbart! Vilka härliga bilder!!



KRAM!

2011-03-04 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu