Bloggtorka!!

det är precis vad det är....sedan jag började jobba igen har det stått absolut still på både bloggen (och i huvet med kanske) Men idag fick jag en rätt rejäl pik av fröken Martinsson att det uptaderas dåligt...så jag får väl passa på att skriva ett par rader nu mendas jag väntar på fröken i fråga...
Finns väl egentligen inte något speciellt att rapportera....Rasmus gick två-tre steg mellan mig och Mattias idag innan jag satte mig på bussen till Umeå....men han vågar inte riktigt släppa taget...mammas lill bus :) men han kämpar på...snart springer han ifrån oss allihop :P
Ja är som sagt i Umeå idag....åkte hit på mini semseter :P Har inte nån längre ledignhet i sommar så man måste kanske passa på :P
Jag och Emma-Emma va på smultronstället idag...jätte mysigt, men jag lyckades ta mig igenom alla blommor och plantor och fina saker utan att ta ett enda kort!!! så det blir endast en text updatering idag.
Sen for vi även på ica maxi och inhandlade blöjor och mat ( dom är sannslöst mycket billigare på blöjor här än i Lse)
Sen råkade vi även titta in på systemet och köpte tjej-dricka :D Det vill säga Sangria, Rosé vin och rött vin...allt med röda, rosa och lila etiketter :P
Sangrian va ingen hit kan tilläggas! smakade typ glögg...men nu har vi testat så vi vet att vi behöver inte köpa det igen :P
Rosé vinet var kanske inte heller det godaste jag druckit...me det var klart roligare än sommar-glöggen....så nu återstår bara att prova rödvinet...men det blir kanske en  annan gång :) klockan är jätte mycket..och jag är ju faktiskt ingen ungdom längre :P
Nej tack och go natt :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Men inte blev det gonatt efter detta inlägg inte :D Tusen tack för att du komme.. Mycket trevligt har jag haft!! Trist att vi inte ses varje vecka bara!! Men snart på återseende hoppas jag! Tack, hej & Puss!!

2011-06-18 @ 20:10:34
Postat av: Isak på berget

Att du dricker starkt systra mi, vem fan kunde tro det?

2011-06-27 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu