jul och nyår

jul firades här i Lse hos svärmor, det gick bra...vi överlevde och maten va god men jag inser ju nu att jag inte tagit ett enda foto :) Vi filmade då Rasmus öppnade julklappar men thats it...knasigt
Sen blev det nyår och vi drog till Villis...mamma har en bättre kamera så då fotades det så klart lite grann...och min lilla snoriga pojke tyckte att 12 slaget det kan man ju bara inte missa...så kvart i 12 vakna han :) men jag kan ju inte påstå att han brydde sig så där märkvärdigt mycket om Raketer och grejjer (vi tittade genom fönstret) Men han fick va med i alla fall...i pyjamas :P
Sen stannade vi ända till tisdag...så skönt :P
och Rasmus han hann med att ploppa fram nå nya tänder (så nu är vi uppe i sju med en till på väg) och bada i diskhon :P och inte att förglömma UNO...han fick låna Uno Junior å spela med själv...eller spela å spela han åt mest på korten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu