Att Blogga?

eller inte blogga? det är frågan....det har kanske aldrig varit min grej...men nu får jag nästan skämmas..va ju en evighet sen jag updaterade.
och ändå har jag saker att updatera...jag menar Rasmus växer ju fortfarande som en gnu och jag tycker att han gör nya hyss varge dag, och numera så går han ju med så nu är det riktig fart å fläkt :) Jag kommer på mig själv med att skratta lite tyst för mig själv varenda gång han reser sig upp och stapplar iväg...min duktiga lille kille som blir så stor varenda gång han gör ett litet framsteg. Han klarade att gå över tröskeln till vardagsrummet idag (han har tidigare gått fram och sen krupit över själva tröskeln) Men idag gick han...det är en konstig känsla att se honom så där varenda dag, för det är ju inget märkvärdigt, alla barn lär sig gå och springa förr eller senare...men det är underligt då ens egna lilla fis klarar sig iväg på egna ben.
Jag släppte honom inne på ICA idag också...han roade sig med att kasta en potatis?! Man är inte riktigt beredd på vad det är dom små tycker är kul ibland....jag menar det finns bra mycket roligare saker i en affär...men det var potatisen som var bäst...:)
Sen har vi ju fått plats hos en dagmamma, vi va och hälsade på i torsdags, Rasmus va ju lite blygen som vanligt, men sen hittade han lekrummet och då lossna det lite. Ska bli så spännande då han får börja inskolas, men så klart lite pirrigt :) Hoppas bara jag hittar nått jobb så han får va där och komma in i rutiner :) Så om nån har ett jobb över: RING MIG!
Har varit rätt dålig på att fota i sommar...och det jag tagit är så klart mest bara bilder på Rasmus :) Men det är inte så illa ^^
Så dom här bilderna skickar vi till Emma M ända långt bort i Afrika, Kom INTE hem å va drunken/uppäten eller nedslagen! :) Puss å Kram
på 30 års kalas hos Lars. En ballong och lyckan är gjord :)



fin besök från danmark :)



mammas duktiga kille :)



Guldunge



Ny fin tröja...hade velat ha den i vuxenstorlek ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu