hus

ja då ska vi lugna en orolig mormor och meddela att alla eventuella husköp är lagda på is...vi va hos två banker idag och räknade på om huruvida det skulle gå ihop eller inte, men jag tror att dom har lurat sig till sina jobb båda två. Enligt bägge bankerna skulle vi bli beviljade ett lån och allt va grönt...det skilde bara nån tusenlapp på hur mycket vi skulle ha kvar varje månad mellan dom båda bankerna. Men jag har lite panik över pengar så jag och Mattias satte oss och gjorde en egen budget lite noggrannare ( kollade gamla räkningar, försäkringar osv) och jag tror som sagt inte bankerna kan räkna för min första uträkning sa oss att vi skulle ligga 200 kronor back varje månad ( då hade vi glömt ta med barnbidraget) så det slutade med att vi skulle ha så pass 800 kvar...och det kändes kanske lite snålt...så nu KÄRA MAMMA KAN DU ANDAS UT.

en vacker dag..


Kommentarer
Postat av: Lillemor Larsson

TACK !! Tack snälla dotter o måg !

Jag förstår att skulle vara roligt och bra med hus.... men jag är glad :) Jätte :)

Det kommer flera tillfällen - jag lovar.

Kram kram till er alla fem

2010-11-09 @ 15:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu