7 månader

japp nu är han 7 och hur gick det till?? jag känner mig rätt tjatig men jag vet verkligen inte vars tiden har tagit vägen :)
typiskt min son, alltid en strumpa på vift?!
Han är ju rent stora karln ju :) två tänder, sitter nästan själv =) (inte riktigt så man litar på honom men han sitter)
men jag begriper inte hur mammor i alla tider orkar ta hand om sina barn då dom själv är sjuka...är nu jätte förkyld och känner mig som en klubbad, skjuten, uppäten säl ungefär...tur ändå att han är rätt snäll, men hur snäll han än är så vill han ju fortfarande ha mat och ny blöja med jämna mellanrum och det är extremt jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Han är så söt så! :)

2010-11-03 @ 21:18:19
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu