Modell för en dag.

japp...den 22 maj ska jag sminkas och fotas av The Studio i Umeå :) Ska bli ganska kul...är löjligt förväntansfull med tanke på att jag hatar att vara med på bild :) Men det kan ju va värt att skämma ut sig lite om jag kan lyckas smyga in Rasmus på nått kort...då kan jag till och med tänka mig att köpa ett kort eller två :) OM dom inte kostar en miljon eller så =) Sen är det ju ett extra plus att jag får göra hela modell tjaffset med värdens bästa Emma (den enda som har reagerat positivt på det här idag) :)
Sen behöver jag lite amnings kläder så jag smiter till Umeå över dan på fredag :)

Kommentarer
Postat av: Emma M

Denna Emma har knappt kunnat sova i natt... Mycke å planera =) Och dom (jess M & Linda K) som jag berättade om vårt kommande äventyr för blev då as avis!!! Så detta är en stor o jätte kul grej, synd att inte alla fattar det! =) Kollade på deras hemsida där stor det att tre bilder kostade typ 880 och att man fick ca 60 kort att välja bland. Dom hade mycke fina bilder o bra info på hemsidan! Jag är som sagt jätte peppad å glad!!! Mycke glad för att ni ska komma både denna vecka å sen efter två veckor en gång till =) I´m sooo happy! =)

2010-05-05 @ 10:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu