pojken med elefant-tofflorna!

Jonas Gardell må vara pojken med elefanbyxorna men Rasmus går ut starkt som pojken med elefant tofflorna!!
super söta tofflor som han fått från min kusin och hennes familj i Skellefteå :)
Annars idag så har jag varit och tagit nå blodprov inför läkarbesök på fredag (ska bli rätt intressant att se min läkares min då jag kommer med en liten på armen...hon har inte vetat om att jag varit gravid ens)
Sen har vi varit på stan gjort några ärenden och sen glass med Rickard och Ludwig på duvan :P
Efter det skyndade vi hem eftersom BVC gjorde ett hembesök hos oss idag, det gick bra...va rädd att dom skulle kritisera och kommentera massa, men hon sa ingenting =)
fick lite vägningstider och läkartider och sånt för lilleman...så i morron ska jag dit och väga honom :)
Men nu är det bebis mys och så småningom sängen som lockar.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Emma M

Men så sjukt fint kortet på dig & Rasmus va!!! Lovely! Och söta små tofflor han hade fått =) Så hur trevligt är det nu att vara tillbaka i lycksele och det lugna livet som mammaledig? =) Miss U!

2010-04-28 @ 12:38:15
Postat av: Emma J

Men så sööt=) Njut det går fort. Alldelens för fort.

2010-04-28 @ 13:04:12
Postat av: Vanja

Åhhhh vad fin han är! :]

2010-04-28 @ 13:58:29
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu